typiskt!

Att nästan hela dagen gick bra förutom slutet.

-Jag skulle hämta star i hagen och precis när jag ska ta henne sparkar hon mig med ena bakbenen rakt på låret. Gjorde verkligen JÄTTE ONT!!!! Släppte många tårar där. Men bestämde mig för att longera henne jallafall,var inte på så gott humör så det gick inte så bra;/Varför detta hände var nog för att star inte hade någon lust att gå in(vi hade precis bytt till en ny gräshage med MASSOR av gräs). Sedan kom mamma och mikael och hämtade mig♥

Men nu sitter jag jallafall hemma.Det gör inte så jätte ont längre,får se om jag ska rida imorn,ifall jag inte gör det ska jag nog bara pyssla om Star oså. Pratade även med sabina om att börja rida ut lite och sedan pratade jag med mamma och hon tyckte också det var en bra ide:) Får se när de blir,om låret och allt går som det ska  kanske jag kan göra det på onsdag♥



Kommentarer
Postat av: Freja

Hoppas det blir bättre snart♥

2012-05-13 @ 19:20:53
Postat av: bbecka

Aj, hoppas det blir bättre :)

2012-05-13 @ 22:47:31
URL: http://rrebeckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0