Tävlingen!<3

Nu är jag hemma efter en as rolig tävling:) jag tyckte det gick rätt så bra. Fast hon var som vanligt lite seg.

Jag tyckte banan var jätte rolig och bra lite lagom svår och lagom lätt;)
Tog mej igenom hela banan felfri så en rosett fick jag:D

Outfiten var Som vanligt. Mina grå rutiga byxor och min vanliga flis och hjälm o väst.

Pappa o mamma var med och filma så ska fixa ett klipp så ni får se;) den kanske inte kommer upp idag för min move maker dummar sig så får se om jag får ihop ett klipp.

Här får ni två bilder ifrån när jag red fram Csenge och även en bild på min rosett:)


Kommentarer
Postat av: bbecka

Om du vill kan jag maaila dem bilderna jag tog på dig och csenge idag! :)

2012-05-20 @ 13:40:08
URL: http://rrebeckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0