Oj oj!

Har helt glömt att blogga! aja baja för mig;)

Men tänkte berätta om gårdagens ridpass. Då fick jag rida Star!!!♥Vi hoppade och jag tycker det gick riktigt bra! Vi hoppade serier och 2st hinder mellan H-F oså. SEdan hoppade vi ett jätte konstigt hinder,eller som JAH tyckte va jobbigt. Det var ett väldigt litet hinder med lite utrymme och första gången vägra star. Men sedan hoppade vi över som nästan igenting♥

Jag är jätte nöjd! Har inte hoppat liknande förut så det var skoj!♥

Nu kollar jag och mamma på en film,mys♥

Är även lite sur för min mobil har fått en vattenskada och det går INTE att använda den:/ Men har en annan telefon just nu och hoppas ´på att kanske få en annan snart(iphone???????♥♥) på min födelsedag eller innan!



Kommentarer
Postat av: Felicia

Fin blogg!=)

2012-05-11 @ 21:59:13
URL: http://zalzaa.blogg.se/
Postat av: Freja

Stackare:( Men jag rekommenderar iPhone, de är jättebra!

2012-05-12 @ 08:54:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0