Mina mål

Jag hade tänkt berätta lite om mina mål i ridning och i skolan.

Mina mål i ridningen är:

1. Hoppa en meter med Csenge

2. Hitta "knapparna" på Csenge

ja det var nog de målen som jag har. Men har även lite små mål typ att tänka på mål.

Mina skol mål är:

1. Bli bättre på enelska för jag suger på det.

2. Klara matten och engelska np (nationella proven)

ja det var nog dem mål jag har i skolan. Sen har jag ju lite övriga mål som Olivia har.

1.Bloggen ska bli stor

2. Ni ska tycka om våran blogg. Så ni får hjälpa oss genom att ge typs och lite sånt.Det är ju ni som ska läsa den, så därför vill vi ha tips så ni vill stanna här på våran blogg.

Ja det var nog alla mål:)

Det blir sista inlägget från min del idag.


Jag och Looydn 2010.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0