Märkes kläder??

Jag undrar vad ni tycker om märkes kläder?

Jag tycker det inte spelar någon roll om man har märkes kläder eller ej.

Stör mig på en liten grej när det gäller märkes kläder. Det är att vissa bara köper märkes kläder och skryter. Tycker det är helt ok om man vill ha märkes kläder om man inte skryter.
(Titta köpte en ny märkes jacka) nu vet jag då inte riktigt vad de som skryter brukar säga för jag har aldrig träffat någon som skryter om nya märkes kläder i stallet men på skolan kan jag höra det och se det.
Tycker det blir så tråkigt att vissa köper märkes kläder och skryer.

Vad tycker ni om märkes kläder? Brukar ni ha på er märkes kläder? Eller vet ni någon som skryter?(skriv inga namn när det gäller sista fråga. Men svara bara ja eller nej)

Jag kan säga att jag bryr mig inte om jag har märkes kläder eller ej på mig. Vet knappt när jag har på mig några märkes kläder.Är så dålig på märken. Hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0