Looydn 29 feb

Jag går ju på ridskola så det är ridlararen som får bestäma vilken häst man ska rida.

Jag fick rida looydn.
Det var jättelängesedan jag red honnom. Så det var kul att få rida honnom igen:)

Vi övade på galopp bommar. Jag tycker det gick jättebra och han känndes pigg. Gick som sakt välldigt bra och han skötte sig så bra♥
Han blev lite busig i mitten av slutet ( vet ej om man kan skriva så men jag gör det) på lektionen och busade litte men det gick jättebra före och efter.

Så är riktigt nöjd med honnom idag och det var skönt att han skötte sig eftersom det var länge sedan jag red honnom;)


Jag & Looydn 2010. Skönt att snön är borta nu. Nästan allt iallafall;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0