Svaren

Jag har lite frågor: 1. Hur snygg tycker du att du är från skala 1-10?
2. Vilken är din starkaste sida inom ridningen?
3.  Vad tycker du att du behöver träna mer på? (om det finns något)
 
1: 6 kanske ;)
2: Vet inte riktigt.
3: Inom ridningen så vet jag inte. Behöver väll träna på allt;) Inom skolan och sånt, Eng.
 
hur gammal är du ?
om du fick välja,köpa csenge eller någon annan häst?
när ska du igentligen börja rida,saknar dina fina bilder på dig o csenge!!
 
1: jag är 13 år.
2: köpa Csenge;)
3:Jag ska börja rida idag:)Tack♥
 
vad är ditt bästa sommar minne från sommaren 2012?
har hört att det kommit någon/några nya hästar till stallet men är inte säker. har det de och i så fall vad är det för hästar? =)
har du ridit något i sommar?
 
1:hmm, när jag var i Grekland och matade sköldpaddorna;)
2: Vet inte riktigt vad som hänt där nu under sommaren då jag inte varit där någon dag.
3: japp det har jag. På ett ridläger;)
 
om du var tvungen att välja:
ridskor/ridstövlar
hoppning/dressyr
schabrak/vojlock
häst/ponny
sadel/barbacka
uteritt/markarbete
 
Hoppas att ni blev nöjda;)
Tack för frågorna!♥
 
Kram Maja
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0