Nervös

Jag börjar faktiskt bli nervös inför tävlingen som är den 20:de maj. En vecka kvar.
Jag är inte nervös inför hur det ska gå.
Utan på hur många det blir som ska titta på.

Jag är en sådan tjej som inte gillar när folk tittar på en eller att prata inför tex klassen är inte så poppis.

Men jag ska tänka att det bara är en vanlig ridlektion. Ska strunta i att det står folk och tittar. Bara köra på ;)

Hur brukar ni göra inför tävlingar om ni är nervösa? Blir ni som jag nervös en vecka innan?


Kommentarer
Postat av: Freja

Du är jätteduktig med Csenge så de kommer nog gå jättebra. Var själv jättenervös inför avslutningsprogrammet en gång men det gick bra. Lycka till kram!<3

2012-05-11 @ 21:47:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0