Hur man har utvecklats

Kan säga att jag har utvecklats otroligt mycket! Från att bara kunna sitta på hästen till att hoppa bana på höga höjder. Jag trodde aldrig att jag skulle bli såhär duktig,är väldigt nöjd över att jag rider och hur jag utvecklats.

Under en period ville jag inte fortsätta rida men jag ändrade mig.Jag hade inte berättat det för mamma men innan jag hann säga ändrade jag mig:)Jag hade glömt och kände lixsom inte känslan att jag ville rida. Men den kom tillbaks och fick mig vilja fortsätta. Slutade aldrig kämpa!♥

2008-
Jag&pelle




2012-



Som liten provade man också på lite ridning!








Kommentarer
Postat av: tovearvidsson

Hur länge har du ridit ? :)

2012-05-19 @ 09:43:43
URL: http://tarvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0