Ponnyakuten 4

Japp! Nu är det dags att söka!


Ska ni och varför ska ni göra det:)?


Igentligen önskar man lixsom ibland,åhh jag önskade jag fick vara med men jag tror att igentligen PROBLEMET är ju faktiskt det viktigaste. Jag och Star har ett problem men det kanske går och lösa utan att vara med i tv. Hade ju alltid varit roligt om jag&star lixsom dök upp i tv-rutan och hallå- Olivia ifrån en liten blogg här♥


Haha! Sådana tankar,men jag vill ju bli av med stars problem. Ska prata med Bina och fråga. Annars får jag väl skoja med henne att vi borde söka?:P Eller vad tycker ni?



///Olivia

Kommentarer
Postat av: Fiffi&Gustav

Vad har ni för problem då ? :)

2012-03-20 @ 21:55:17
URL: http://fiffiochgustav.blogg.se/
Postat av: Emilia

Hej!

söt blogg:) min syrra tänkte söka med en av våra ungponnyer som är väldigt jobbig i transporten:)

2012-03-21 @ 10:15:29
URL: http://emilialarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0