OPS

Glömmde att ni hade ett önske mål om att vi skulle skriva våra rid otfits varje gång vi hade ridit.
Men här kommer min;)


Väst & Hjälm från: vet ej
Rosa tröja från: intersport (tror jag)
Rid byxor från: hööks (de är dem nya:D)
Skor som ni kanske inte ser är i från: Knalleland (tror jag, Annars Hööks)


Vet inte om ni ser så bra.men men
Använde lektions grejorna.
svart sadel från:??
Svart träns från: ??
Gummi snodd från: ?? (inte för att det är så spännande att veta, Eller?)
Svart schabrak med röd rand från: ??
Sedan även lila ben skydd från: ??
Och svarta back skydd från: ??

Ja son ni ser så vet jag inte var något är köpt till Csenge. men aja nu vet ni ju ungefär vad hon hade på sig;)

image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0