On top;D!

Yes!

Idag red jag för Carro. Hoppade Looydn och tycker det gick jäkligt bra. Hoppade upp till 90cm och hoppade sedan upp på löpis och hoppade både 80&90cm. Riktigt nöjd!

Red sedan igenom star en 30 minutare. Skrittade igenom henne ORDENTLIGT och travade bara några gånger. Varför jag gjorde så var för att star gick med på lektionen innan,alltså när vi hoppade och hon gick ganska hårt så tyckte hon var värd att bara få ta det lugnt;)

Imorgon,japp. Då blir det full rulle. Först skolan och sedan stallet. Ska rida Star. Tänkte rida mycket med vägar och koner,vill heller inte att det ska bli ett ¨hårt ¨ pass utav ett ganska lugnt pass fast även med gallop inne på schemat.

Känns som jag har lagt upp schemat ganska bra,eller vad tycker ni? För mig är det jallafall jätte viktigt att jag vet vad som gäller innan allt ska ske. Ridningen,skolan ALLT!

Bilder kmr ifrån träningen,men inte just idag;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0