ny vecka, nya planer

Imorgon börjar en ny vecka. Vecka tio;) helgen går så himla snabbt. aja denna veckan ska jag ju börja rida lilla Csenge. Hade bara tänkt att känna lite på henne imorgon och nästa vecka, efetrsom det var så länge sedan jag red henne.(eller aa kanske inte så länege sedan men några veckor sedan var det nog och då red vi barbaka). men hade iallafall tänkt att bara känna lite på henne i alla gångarter.(skritt trav och galopp).

Jag ska nu bara ta det lite lungt. Ska bli skönt att få rida två gånger i  veckan.

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Emilia

Hej!

Nu har jag avslöjat hur hög Winston är, gissade DU rätt ;)

kika in o kolla



tack för att du var med i tävlingen...

KRAM

2012-03-05 @ 19:47:06
URL: http://emilialarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0