Hej♥

Läste på en kommentar att ni undra vad jag och star har för problem.

-Jo det är såhär. Star har aldrig i hela sitt liv varit rädd för något med hagar men nu har hon fått för sig något. När man ska hämta henne i hagen springer hon bara ifrån mig och när man sedan ska ta ut henne vägrar hon att ens gå nära. Ibland när man har kommit ut och ska stänga hagen kan hon skygga och bara springa sin väg så man inte klarar att hålla kvar. Detta är ett stort problem ,om det fortsätter så kan jag inte hämta star själv. Hon gör så med precis ALLa men om man skulle söka in så skulle det ju bli jag som skrev brevet eftersom jag är hennes näst närmaste;) Ibland med vissa har hon stegrat och folk kan ju bli skadade vilket jag ej vill ska ske. Jag måste kunna hämta star själv vissa dar och fortsätter hon såhär lär det inte gå särsklit bra;(


NU ikväll ska jag åka till stallet och longera Star. Känner att hon behöver jobba igenom sig själv lite utan någon på ryggen:D?

Tycker ni det är en bra ide,eller hur lägger ni upp det longerar ni ibland eller nästan aldrig?:)


//Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0