Svarar på frågestunden

Jag fick en kommentar i min frågstund som jag tänkte svara på nu. Men fick en fråga i ett annat inlägg så svarar på den nu också;)
 
 
 Vadfick du för dator? Kan du visa en bild på den?  Kram<3           
Jag fick en asus (tror jag. pc)
HÄR finns det bilder på datan från google.
 
 
 hej hej!!!!!!!! Så fin blogg! Är du och olivia bästa kompisar? kan inte´ni ha bloggträff och någon kväll kan ni la ha övernattning så ni kan updatera bloggen med massa inlägg och era roliga videobloggs! Snälllla svara!!!! Gad stort fan av er!           
 
Börjar med att säga tack:)♥♥
Jag och Olivia är inte bästa kompisar men vi är välldigt bra vänner;)
Vi kan tyvärr inte ha en bloggträff just nu. För vi har så få läsare. Men om vi får fler läsare kanske vi kommer att ha det;)
Jo visst ska vi ha övernattning någon gång:) vi ska bara se när båda kan.
 
Ja det var alla frågor. Hoppas ni blev nöjda med svaren;)
 
 
Kram Maja

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken färg på asus?

Svar: En svart rosa dator är det;)
Maja Segerdahl

2012-06-28 @ 23:02:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0