Ridläger♥

Igår kom jag hem från ett super roligt ridläger. Glad midsommar får jag ju inte glömma att säga;)
Ridlägret var as roligt. Goa personer och SÅÅ söta och gulliga hästar♥
Det var ett riktigt frint ställe.
Jag fick rida en häst som heter Klerkur= Prästen på svenska.
Han var så söt, mysig och as snäll♥  När vi red så var han pigg och dem första gångerna hade jag nog inte fått stopp på honnom om jag hade ridit först. PIGG var han hela tiden men jag lärde mig honnom mera. (det brukar man göra när man rider samma häst några gånger XD) Han var helt underbart snäll och mysig.
 
Vi redut typ hela tiden. men det var riktigt mysigt. Super fina ridvägar så det var bara kul att rida ut;)
Vädret hade vi riktigt tur med. Det var bara första dagen det var lite sisådär. men annars har det varit soligt och riktigt varmt speciellt när man inte red i skuggan.
 
Saknar stället, personerna som var med och Prästen en del nu.
Om jag hade fått hade jag velat stanna där ett tag till och sedan ta med Prästen hem för han är nog den jag saknar mest♥
Prästen♥♥♥
Min snygga Präst:P♥
 
Mera bilder kommer senare och även lite klipp.
 
Kram Maja
 
  

Kommentarer
Postat av: bbecka

Så söt! :)

2012-06-22 @ 11:11:09
URL: http://byrrebecka.blogg.se
Postat av: hobbyfotograf

Glad midsommar! :)

2012-06-22 @ 16:57:45
URL: http://bysaandra.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0