Ridläger imorgon:)

Nu har jag packat klart för imorgon. Ska på ridläger tillsammans med Olivia och Freja. Sak bli så rolig. Det är ett islandshäat ridläger så det ska bli kul att få rida islandshäst för det har jag bara gjort en gång innan;)

Tyvärr så vaknade jag imorse och hade ont i halsen:(  Så idag har jag tagit det lungt, drukigt lute var choklad. Ska även föröka att inte sjunga mer idag men det blir inte lätt för jag gillar att sjunga så sjunger gärna med i låtar;)

Nästa vecka kommer uppdateringet vara riktigt dåligt då vi båda är på ridläger.
Men vi kommer hem på torstag.

Nu ska jag skriva ett önskeinlägg:)

Om det är något ni vill läsa om KOMMENTER;) Vet inte vad jag ska blogga om.
Kram Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0