Kvällen igår

Hejsan!
Kan säga att kvällen igår var väldigt lugn. Bakade chokladbollar och hade som fredagsmys. Satt och kollade på filmen ¨allt en tjej vill ha¨ som gick på tv. Ganska bra film:D Sms ganska mycket också med min kompis Lisa från ridlägret♥Toppen go chey,hoppas vi ses på ett till läger!
 
Jag och mamma har idag varit ute i gällstad och shoppat lite på lager 157,eller vi shoppade inte så mycket. Jag fick jallafall med mig ett par svarta solglasögon. Sedan åkte vi och handlade och typ det. Ska nog göra en liten shopping lista på vad jag behöver köpa från hööks. Jag kommer få pengar från olika grejer så då går nog en del av pengarna till hästgrejer och till en ny telefon.
 
Men nu ska jag ta det lugnt hela eftermiddagen,ska kolla på lite program på tv3play. Passar mig perfa idag:D!!!
 
 
//Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0