Hur dagen har vart

Vaknade vid åtta och gick upp och åt frukost osv. Sedan tog jag cykeln och cykla upp till stallet. Red star och kollade även på en när dt var några som var och provred en ponny stallet säljer:) Cyklade sedan hem,moster och kusin var hos oss och åt lunch med oss också♥ Sedan åkte jag och mamma till knalleland för att leta upp en klänning till avslutning. Kan säga att vi leta JÄTTE LÄNGE efter den rätta!!! Har en nu som jag antagligen ska ha men mamma och jag ska ner lite imorgon till stan och kolla oxå,vi var på knalleland idag;) Hoppas på det bästa,har även kommit på look och sådant!

Men nu ska jag göra kolla en blogg,sedan uppdatera mer för er,puss♥

//Olivia(ni har väl inte missat min instagram- oliviaarichard)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0