Hund, katt och två fiskar.

Jag ville ju ha hjälp men vad jag skulle blogga om och fick en kommentar. Tack♥
Skulle fortfarande behöva hjälp så kommenera;)



Jag skulle berätta lite om mina djur även fast jag inte har någon häst;D

Jag har fyra djur sammanlakt. En hund, en katt och två små fiskar.

Det djuret jag haft längst är katten. han heter Frasse♥ Vi ficka han och hans syster år 2008 och Frasse har då klarat sej igenom 4 år med en del skador:P  Några han haft är:
Bryta benet så han fick gå med gips i 8 veckor och sedan bandarch (stavning?) och efeter det vila en vecka.
Efter det fastnade han i ett träd så han satt fast där ett tag. (kanske inte är någon skada. men aja)
Sedan har han har han typ "stukat" tassen några gånger.
Fick några sår vid munn gipan så han fick äta medicin,
Ja ni hör. Denna katt har haft tur;)

Frasse gillar på dagarna att vara ute och jaga råttor/möss. Han är en super jagtkatt.
Något han inte gillar är fisk (därför kan vi ha fisk)
Frasse♥
ja det var nog så kort jag kan bereta om Frasse

Fiskarna är det då dem jag haft näst längst.
Jag har två fiskar. Tea och blacky kallar jag dem.
asså det är la inget speciellt med dem. Två helt vanliga fiskar.
Jo jag kan säga att Blacky blir så rädd när man går förbi. Man kan seriösst tro att han ska hoppa ur akvariet ibland:D haha
Alla fiskarna där lever inte och akvariet står inte där häller.

Ockej då är det den nyaste familje medlemen då kvar.
Det är min aldeles egna hund. Hasse♥♥
Hasse är en jack russel terrier. han är född 2011-01-10
Han är ett år.
Just nu tycker jag inte det är roligt att gå ut med honom för han lyssnar inte på mej:/ han lyssnar typ bara på pappa för han lyssnar bäst på lite mörkare röster så han lyssnar inte på mig. han skäller och drar.
Men vi håller på att öva och det blir lite kurser (stavning?) så vi ska öva på det.
Hasse gillr fisk men fattar typ inte att det finns fiskar i akvariumer;P
Hasse är rädd för typ allt. Så vissa promenader kan vara riktigt jobbiga när han blir rädd typ hela tiden;)


Om ni har några frågor så är det bara att kommenera.
Lika så om ni vill läsa något speciellt;)

Kram Maja





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0