Stugan:)(tidsinställt)

Japp om allt gått som det ska ska jag och mamma vara på väg till stugan nu.
Katten och hunden ska med. hoppas att Frasse (katten) sover hela resan annas kommer jag få riktigt on i huvudet med hans mja:ande. Ja asså är glad att inte Hasse (hunden) mja:ar och sover istället;)
 
Bloggar kanke när jag kommer fram. Vi kommer att (om allt går som det ska) kommer vi vara frame före mina kusiner så kanke kan slänga upp ett inlägg eller videoblogg:) Och om Frasse mja:ar ska jag spela in så ni får höra hur han låter. det tar ca tre timmar att åka så man frå så ont i huvudet om han mja:ar hela vägen.
 
Aja nu ska jag sluta skriva om Frasses mja:ande. Hoppas ni får en bra vecka. Har inte hunnit fixa något tisinställt till nästa vecka för hade INGET att blogga om och inga tips har jag fått. Men ska föröka videoblogga något och lita sånt. (har ju kusinen med mig som kan filma lite;)
 
Kram Maja
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0