inte hunnit:(

Jag har inte haft tid att starta datan och blogga. Så uppdateringen har varit riktigt dålig.
Det är inte så långt kvar tills jag ska till Grekland i 16 dagar. Och vet inte vad jag ska blogga om så inga tidsinställda har jag kunnat fixa:( Om uppdateringen ska bli bra måste jag få tips så snart som möjlligt.
 
Idag har jag mamma kusinerna och min moster varit inne i stna:) Vi köpte skor och fixade ett data fodral eller vad man ska kalla det;) Sedan så har vi fickat. Mysigt!♥
Har även lite klipp/videobloggar som kanske kan komma upp då jag är i Grekland. Bra  ide?
 
Snart ska jag sova. Men ska kolla bloggar först.
 
GLÖM INTE MIN MINI TÄVLING!:) HHÄÄRR hittar ni den;)
 
Kram Maja
 
Juste ska se ifall jag kan lägga in lite bilder i datorn så kan ni få se lite;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0