Händer imorron

Yes-ny dag imorgon-super härligt! hoppas på sol och värme.
 
*Imorgon då ska jag och mamma åka och handla massa gott till ridlägret jag ska till. Jag och annie ska ju på ett tränisläger så då sover vi över från söndag till onsdag,nice ♥!
 
* min lilla kanin skrutta ska hämtas. Petite har bott i stallet medans jag har vart borta(har varit i stockholm nu från i onsdags till idag).
 
* Ska rida skäckisen. Jag och elina drar ut med våra fina hästkompisar ut i skogen. Jätte mysigt. Kör en liten kvällstur vid fem typ då elina jobbar;) Längtar såå!
 
Typ så ser dagen ut imorn,enligt mej är den totally perfeckt,blir massa sovmorgon,nam nam!
 
//Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0