Gårdagens ridning och dagens

Glömde ju helt att berätta vad jag gjorde igår när jag red.
 
Jobbade vidare på voltarbete och började lite med sidvärtsrörelser(eller vad de nu heter). Star hade väldigt lätt med sidvärtsrörelserna medans hon fortfarande har lite svårt för ställningen i vänster varvet. Tycker hon jobbade på jätte fint. Tog även lite gallop,då jag kände att det var dags att börja lite sakta med det:D
 
Dagens pass. Blev ett barbacka pass och ska säga att min balans är faktiskt rätt så bra. Trodde inte jag skulle sitta kvar på star idag men jajamen jag satt kvar hela passet:D!(stolt*) Men idag jobbade jag med lite trav övningar och att försöka få star i form lite. Det var även ett hinder framme som vi tog några skutt över.Vilket star tyckte var ganska kul♥Längtar såå efter att börja hoppa riktigt ordenligt! Idag tog vi också lite gallop.Vi avslutade passet med en runda runt gården och bort till ängen. Var verkligen ett jätte mysigt pass och är sjukt nöjd över passet.
 
Bilder kommer från dagens pass-ska bara få kontakt med Rebecka så snart som möjligt:)!
 
//Olivia

Kommentarer
Postat av: bbecka

Jag har mailat bilder om du inte märkt det :)

2012-07-20 @ 00:35:14
URL: http://byrrebecka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0