mysig dag!

Började dagen med att gå hem från freja vid halv tio eftersom jag hade sovit över där. Sedan hämtade jag min cykel och trampade upp till gården. Där mötte jag sabina och så for vi iväg till star. Kändes som det var jätte långt dit men på hem vägen gick det jätte fort. Så när vi kom dit blev jag jätte glad över att få träffa star. Efter vi hade tagit in  star och löpis(en annan häst som också är skadad som bor där nu) borstade vi av dem. Sedan gick vi ut på en liten promenad med den. Sabina med star och jag med löpis. Sedan mötte vi en stor fyrhjuling med släp som hästarna eller mest löpis tyckte var jätte läskig! Efter vi varit ute ville sabina ta kort på mig och star och jag fick bilderna så nu kommer de upp här. Måste också bara säga att där hästarna är nu är supermysigt. Stora hagar,gulligt stall och allt med den gården är fint:)
 
//Olivia
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0