aldrig sett än så rädd star!

Hejsan!
Nu är jag hemma ifrån en fartfylld eftermiddag. Började med att jag och sabina cyklade upp dit. Hämtade star och fixade iordning henne för idag skulle jag få rida henne:) sedan när vi har ridit/gått iväg så kommer vi till ett ställe med en hage på ena sidan med kor. Star är livrädd för kor och då menar jag det verkligen. Så sabina höll i tygeln när vi försökte ta oss förbi. Plötligt börjar kossorna springa mot oss och star bara flippar ur. Drar sig loss från sabina och försöker så gott hon kan springa all sin väg med mig. Så jag försökte stoppa henne så gott jag kunde. Tänkte att detta kan inte vara bra för star när hon är sjuk. Så när sabina lyckades få tag om star, sa jag väldigt bestämt -jag tänker inte rida förbi dem där kossorna igen! Så sabina satt upp och hon och star försökte och försökte. Vi var säkert där i 30 minuter. Star var verkligen jätte rädd,ville bara springa där ifrån och hade jätte svårt för att stanna. Men när vi äntligen kommit föbi så gick jag och sabina red. Det gjorde mig faktiskt inte så mycket att jag inte fortsatte rida:) Star hade väldigt svårt för att slappna av men till slut lugnade hon ner sig lite. medans vi gick så pratatde vi lite också. Sedan gick vi tillbaka till där hon bor. Samma väg med kossorna,fast denna gången var kossorna i en annan hage och brydde sig inte så jätte mycket om att star gick där.
 
Jag hade jätte trevligt oså även fast star dampade loss. Tycker det va jätte mysigt att bara åka upp dit och hänga med star och sabina♥ Om schemat i skolan är bra på fredagar så ska jag upp med sabina igen:)
 
//Olivia

Kommentarer
Postat av: Sabina

Det blev verkligen ingen lugn skrittur idag ^^ Tack för att du följde med, hade inte varit kul att vara själv idag! Vilken tur att jag och Star har dig! <3

2012-08-14 @ 21:22:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0