Star 2 april

Passet gick överbra!
Star var pigg men var upp till 1000 taggad! Själv var jag la sisådär taggad;) Värmde upp mycket på volterna och jobbade mycket med halter och lydnad. Star stannade hur fint som helst. Jobbade inte så mycket på själva formen utan försökte bara på igång musklerna.

När vi väl sedan började hoppa gick allt över bra♥ Fick fina fattningar i både varven och star hoppade över som det inte vore något lixsom.

Skrittade sedan av och satt av Star. Klappade om henne ORDENTLIGT för att hon hade varit så himla duktig,bästa cheyen<3

Sedan hade jag även märkt att Csenge orkade knappt lyssna på Maja och hon fick inte upp henne i galopp. Så jag satt upp och försökte. Tryckte på ordenligt och Csenge jobbade skit fint! Red igenom lite snabbt med bara gallop i båda varven och sedan fick maja försöka.

Problemet med csenge är att man måste vara mer bestämd. Lägga fram sin fattning ännu tydligare och ha ett riktigt BRA tempo,man måste verkligen jobba sig igenom henne;/


Riktigt nöjd<3Bilder kmr snart-ska bara få dem först;)


Kommentarer
Postat av: bbecka

svar: haha tack men det var ett aprilskämt! :D

2012-04-03 @ 21:25:57
URL: http://rrebeckan.blogg.se/
Postat av: Olivia

vadå? fattar notXD!?:P

2012-04-04 @ 07:11:50
Postat av: Sabina

Vill bara säga att både Star och jag trivs jättebra med dig som medryttare! Massa kramar :) <3

2012-04-05 @ 20:09:12
Postat av: Carro - http://four.blogg.se/

Önskar dig en trevlig påsk! :D

2012-04-07 @ 21:50:37
URL: http://four.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0