Hej<3

Hejsan<3 sorry för så dålig uppdatering.
Har inget att skriva:( men tänkte berätta lite kort om hur ridningen gick i onsdas.

Red star. Hon var super snäll i skritten och traven. Fick henne lungn och avslappnad. Vi skulle öva på galoppfattningar. Tänkte först ja Gud vad bra just det jag behöver öva på. Men på star behöver man typ bara säga galopp och hon rusar iväg. Fick inte stopp på henne så jag ville nästan bara kasta mig av men det hade ju varit lite dumt;) men fick stopp på henne till sist.
Pratade med Sabina efteråt och hon sa att om star känner att det är någon som är orolig kan hon testa den lite genom att dra ner huvudet och springa fört.

Var inte det bästa passet precis ( har ju gått bättre) så är inte nöjd med det.

Nu ska jag sova;)

Ha det gött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0