Utveklas

jag tycker på bara några veckor har jaf utveklas med Csenge och min ridning. (kanske inte jätte mycket men lite)
Min move maker som sakt är så dum just nu så den vill inte riktigt men fick ihop en video med bilder;)
De första bildernna är för ett tag sedan och där jag har min nya hjälm är ifrån hopptälingen.

Jag vet lite mer om Csenge. Hur hon fungerar och hennes personlighet. Det jag tycker har blivit mycket skillnad är mina galopp fattningar. aa kan inte beskriva men det har iallafall hänt något;)
Jag kommer ihåg att på de första bilderna fick jag inte upp henne i galopp och på de nya hade jag kunnat om jag ville;)

Jag tycker det är jätte kul att sitta och kolla på hur man har utveklas och se fram gångar som iallafall får mitt själförtroende bli lite bättre.

image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0