Träningsgruppen:(

Yes,red där idag. Fick rida star vilket gjorde mig väldigt glad. Passet gick riktigt dåligt!!!! Vi hade höjdhoppning och när vi typ har kommit en bit bara vägrar hon och springer åt andra håll!!!!!!Började gråta flera gånger,star har aldrig hållt på med mig så?!Hon bara fortsatte att vägra precis hela tiden!!! Var väldigt besviken på mig själv..fick sedan hoppa lite låga hinder som kändes lite bättre men just nu känns inte läget så stabilt.

Vet inte om jag vill satsa på hoppningen längre?????..............


//Olivia


Kommentarer
Postat av: Freja

Nej Olli du får inte sluta med hoppningen! Inte när du har kommit såhär långt. Tänk positivt och försök igen nästa gång så går det säkert bättre<3 what doesn't kill you makes you stronger

2012-06-01 @ 07:30:09
Postat av: Julia

Äsch alla har vi dåliga ridpass. Finns ridpass där jag bara vill sitta av och lägga ner helt... Men det blir bättre. Det var ju Star som dummade sig...

2012-06-02 @ 19:14:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0