Har det gött;)

Just nu sitter jag och pappa i köket och vi har precis göttat oss med taco:)

Efter lunchen kom Olivia till mig<3 vi snacka mest idag;)
Sedan hängde hon med upp till stallet. Vi cyklade upp dit vilket var sjukt jobbigt. Allt gick bra och jag har filmat lite ö
Klipp på Olivia när hon "fjantar" sej lite vilket är så jätte kul<3 så när min move maker fungerar så ska jag klippa ihop dem och så ska ni kanske få se dem. Först ska bara Olivia få se den så hon tycker det är ok att jag lägger ut den;)

Imorgon kommer min mamma och syster hem från Paris. Jag ska få ett Nytt skal ifrån Paris med Eiffeltornet:)
Sedan ska jag och Olivia sova över för att ladda upp inför tävlingen på söndag:D

Nu ska jag och pappa gå in till tv och mysa sista kvällen ensamma så ha det gött<3

Bjuder på bilden på mig:D

Ps: I love you<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0