Från 2008 till 2012

Jag började rida år 2008.
Kommer ihåg första gången jag var där och fick vara inne i en box för första gången.
Kommer även ihåg första gåbnge jag fick rida där. Fick rida lilla Rosing♥ Den minsta ponnyn på gården just då

Kommer inte ihåg så mycket mer än år 2010. Då var jag med på en hopptävling på gården.
Bommar på marcken och då tävlade jag Csenge♥


2011 vet jag typ bara att jag börja i en ny grupp:) hännde altså inget speciellt;)

2012 då frågade jag om jag fick bli medryttare på Csenge. Vilket jag fick efter lite väntan:)
Har lärt mig rätt mycket nu när jag ridit en extara gång i veckan. Har även kommit över den känslan jag hade ett tag: jag vill inte det är läskigt, jag är för blyg jag klarar det inte.
NU vill jag värkligen detta. Jag vill rida mer än bara två gånge i veckan. Jag vill lära mig mera. Jag vill tävla mera inte bara på gården utan nån annan stans också. 

Nu vill jag ha egen häst/ponny som jag kan ta han om själv och rida. Men har inte riktigt råd:( men men har ju Csenge som jag hoppas på att jag får rida ett tag till och hoppas även på att  få rida mera än bara en gång i veckan. Men just nu får det vara så. Det är ju bättre än inget;)
Och just nu är jag här:




Kommentarer
Postat av: femtondemars - poledance mamma

Nu har jag kört en ny omgång av Sveriges lättaste bloggtävling! Va gärna med och tävla alltså!

http://femtondemars.webblogg.se/2012/may/vinnaren-och-bli-veckans-blogg.html

(förlåt om du inte gillar sånna kommentarer <3)



Ha en fortsätt bra lördag =)

2012-05-26 @ 16:47:32
URL: http://femtondemars.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0