Csenge 21&23 maj

21 maj:
I måndags red jag ju Csenge♥ Rebecka var med och fota så bilder kommer senare:) Jag red inte så länge. Red barbacka vilket jag inte har gjort på Csenge så på en måndag då min medryttardag är. Travade typ inget men LITE LITE travade jag. Red även utan säkerhetsväst vilket jag ALDRIG har gjort innan. Har alltid haft säkerhetsväst på mig enda sedan jag böeja rida år 2008.
Det var väldigt bekvämt att rida uten så kanske gör det igen;)
Själva passet gick helt ok. red ju inte så länge så hann inte inte göra någon speciell övning bara lite halter och några volter. men de vi gjorde skötte hon sig bra;)♥

23 maj:
igår var det ju vanlig ridlektion som ridelev. Fick rida Csenge då♥ Vi red barbacka då med och vi fick även longera, vilket jag tyckte var jätte kul då jag bara longerat en enda gång. Denna gången när vi red skulle vi sitta i dam sitts. gick la bra. Gled bara av en enda gång:) Men då märkte jag att min väst inte var så bra länger så får se om den jag har på vinden passar annars måste vi köpa ny. Jag travade och galopperade barbacka då och det var sjukt kul:D haha ville inte sluta då vi skulle sluta ville galoppera mera;D

jag är nöjd över båda passen men hade velat att jag trava mer i måndags annars var allt toppen.

Nu ska jag fixa lite tidsinställt tills imorgon så något inlägg kommer upp från min sida;)



(typ samma bilder men gillar dem ändå:D)
image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0