Csenge 14 maj

Passet på Csenge gick toppen:)
Det enda dåliga i detta passet var att hon var rätt tittig. Jag hade tur att hon inte hoppa till någon gång för då hade jag nog fått tugga grus:(

Red inte jätte länge för hon hade redan gått en lektion i regnet så red inte så jätte länge.
Hon samlade väldigt lätt upp sig vilket är toppen:D men hade lite svårare att öka men är nöjd en då;)

Satt av och ledde henne några varv för kände att hon blev jätte tittig på slutet och jag ville inte tugga grus;)
Så satt av och ledde henne istället.
När jag ledde henne kom en ambulans och Csenge blev jätte rädd och började typ trava och hon blev även en stor häst då. Men hon lugnade ner sig snabbt.

Det var typ första gången jag lett en häst och så har den gjort det men nån gång måste ju vara den första;D

Efter passet i regnet borstade jag henne ordentligt och myste med henne<3 passade även på att ta LITE bilder.

Lät även Olivia filma ett litet klipp när jag galopperade som kanske kommer ut senare;)

Ha det gött

 

 

image description

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0