Star 4 mars

Jaa,var ju inte världens mest underbara väder men det var jlf en ljus och härlig dag! Ridit star,hoppade ist för dressyr. Red en bana och försökte få henne lugn men hon ville bara SPRINGA. ah! Blev riktigt trött på henne vissa stunder men jag tycker ändå hon var duktig,rev ju inte ett ända hinder;) Tillslut började hon lixsom fatta att det går inte att bara hålla på och springa och springa,vilket kändes skönt för både mig och stars del. Efter ridpasset var Star jätte svettig så då satte jag på hennes flice-täcke som gör att svetten försvinner;) Även fast jag och star hade lite krångel så blev det ett jätte lyckat pass,så nöjd över henne♥

Eftersom jag red väldigt ¨hårt¨ idag så ska jag bara rida barbacka imorgon,ta det lugnt och bara rida igenom henne lixsom♥¨Bättre kan det ju inte bli!:D

Video och bilder kmr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0