Smilla 14 mars

Ja idag så fick jag rida lillan.(Smilla).
Det var super länge sedan jag fick rida henne i trav och galopp. Har ridit henne två gånger innan men då har vi bara fått skritta.

Det gik super bra. Vi hoppade och det gick super duper. Hon skötte sig super. Hon fattade dock inte min galopp fattning:(
Fick hoppa i trav eftersom jag inte fick upp henne i galopp. men det gick iallafall bra. Kännde att jag var rätt följsam.
Vi har ju inte hoppat på denna termin. Men det gick jättebra. Var följsam och smilla skötte sig bra<3
Hon var lite envis bara men hon är ju en fiording. Men fjordingar är min favo ras.

Smilla är så söt och en super ponny.

Jag älskar Smilla och Csenge<3

Smilla♥♥
Csenge♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0