kass uppdatering.

Jag har inte kunnat blogga så mycket idag för pappa gör om min dator för den var så himla seg.
Men ska försöka uppdatera lite från mammas dator.Men det är så att det är en liten dator och jag trycker fel på varje bokstav så det blir fel hela tiden och jag måste göra om så det är lite jobbigt men ska försöka;)

ska kolla på lite bloggar innan jag kollar på mellodifetivalen.

Jag har ingen favo så derekt men jag får hoppas att någon bra låt går vidare.


Men nu undrar jag bara en liten grej som jag skrev i andra inlägget. Tycker ni Csenge passar i rött??


okej det fungerar inte att lägga ut den sista bilden som alltid är på sista inlägget men det får räka med

Kram Maja;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0