Csenge 26 mars

Kom på att jag inte hade skrivit om passet i måndags. Jo jag kan säga att vi har lite att tränna på.

Går jätte bra när jag rider för ridlare, men när jag rider själv går det inte så bra:(
Fick upp henne i en "riktig" galopp och en "fel" galopp. Så sur och trött man blev när Olivia sa att det var fel galopp:(
Så jag hade kämmpat osså bara blir det så fel. Aja får väll se hur det går på måndag och hoppas även på att det blir bättre desto mer jag lär känna henne;)
Om inte det fungerar får jag nog gå och utbilda mig på att använda spöet. Tycker det är sjukt jobbigt och missar hästens rumpa eller slår för löst så de bara fortsätter i samma slöa takt. Nästa gång ska jag iallafall använda spöet bättre.(förhoppningsvis)

https://cdn1.cdnme.se/cdn/8-1/3346632/images/2012/pic_195973531.jpg" class="image">

https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3346632/images/2012/pic_195973629.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0