Csenge 19 mars

Ja dagens ridlektion gick toppen. Fick rida för Erica.(en tjej som också rider csenge.) fick massor av tips. Tack.
Fick massor av fina galopper och bra övergångar från skritt till trav från trav till skrit osv. Galopperade som sakt riktigt mycket.

Gick så bra tills csenge blev rädd och stack åt sidan. Och jag var så fokuserad på galoppen så var inte riktigt med och flög av:( har ont i ryggen och i vänstra handled. Tur att det var vänster eftersom det är N-prov i matte imorgon så måste ju kunna skriva;) men efter att jag kommit upp på hästen igen galoperade vi änu mer. Tycker denna lektionen har varit super förutom att jag trilla av men det var ju typ ett årsen jag trilla av sist.

Är super glad att jag fick tränna för Erica, tack<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0