csenge 12 mars

hejsan kan uppdatera om hur passet gick nu, måste nämligen vätnta tills pappa kommer hem. (han har gjort om datorn så måste installera ett pogram)

Ja passet idag gick inte så mycket bättre än förra veckan. Måste öva på galopp fattning;)
Fick tyvär inte hoppa med Csenge. Men det gjorde inte så mycket. Fick ju inte upp henne i galopp:(
jaja det fick bli dressyr för mig. olivia fick hoppa så då gorde hon det. (Är inte avensjuk eller något, skulle också ha hoppat om jag fick;P)
Fick upp henne i galopp en gång. Blir förhoppnings vis bättre när jag lär känna Csenge mer och vet hur jag ska göra. Nästa vecka satsar jag på att få upp henne i galopp i båda varven;D

Emmi och Freja var med och fota men som sakt måste vänta tills pappa kommer så han kan hjälpa mig med att få in bilderna;)

glömm inte tävlingen! länkning  http://teamhastryttarna.blogg.se/2012/march/tavling.html
allt står i det inlägg. om ni indrar något är det bara att kommentera.

image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0