Stockholm

Hejsan!
Ska nu berätta varför jag inte har bloggat. Jag har varit i stockholm. Var där med några kompisar och deras mammor och min mamma. Var riktigt roligt! Vi åkte på kvällen på fredagen-kom fram vid 10 så då checkade jag och min kompis in oss på ett hotell. De andra två hade lägenheter i stockholm som de skulle bo i. På lördagen så gick vi runt om stockholm och shoppade loss. Gick in på hollister för första gången i livet. Sedan på eftermiddags(mot kvällen) så ålte jag,mamma,freja,selma och mia till grönan och det var toppen kul! Åkte typ ALLA karuseller. Förutom barn-då- Sedan spelade vi lite och hade skoj! Igår åkte vi hem vid fyra-var hemma 8. Innan hade vi varit i kungsträdgården och kollat på när Looreen repade inför rixfm festivalen. Så filmade och har nu sett Looreen i riktigta livet!!!!! Vi var också i livrustkammaren,kollade på mycket spännande saker men var väldigt trött efter ett tag. Det kändes som det aldrig tog slut;/

Men nu är jag hemma!. Och idag blir det annorlunda,ingen häst att rida:( Saknar henne redan,staris♥ Men ska ändå ta mig dit upp för att hämta min hjälm,väst och annat eftersom jag åker på ett ridläger snart och ridlägret är inte på gården. Så det är det som gäller. Vet inte vad jag riktigt vill idag-ska nog blogga och spela sims♥


//Olivia

Kommentarer
Postat av: bbecka

Loreen kommer till Borås 28 juni om du inte visste det? (:

2012-06-11 @ 16:28:25
URL: http://byrrebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0