Just nu-frågestundssvaren!

Hejsan läsare!
Hade först tänkt och göra en videoblogg med svaren men ångra mig! Kör på text idag istället:)

1.Vad gör du mest med Star?
Svar: Ja jag rider mest och myser med Star. Försöker alltid njuta av tiden när vi är med varandra♥Inte för att hon skulle försvinna men tavara på det roliga!

2.Ska du börja tävla henne snart?
Svar: Det skulle jag gärna vilja göra,skulle bara först behöva tid-kanske blir någon start i sommar. Vem vet♥!

3.Varför börja du rida?
Svar: Hade slutat i simning och dansade då och då-men tröttnade. Istället ville jag testa ridning. Jag hade fått insperation av min andra kompis som red(icke maja) och fastnade med ridningen. Det var verkligen något jag ville göra!!(en kort verison av frågan)

4.Vilka 3 bloggar läser du-proffsbloggar menar jag! Om du läser några
Svar: Kan börja med att säga JA jag läser proffsbloggares bloggar. Dessa läser jag-
www.linnolsson.se
www.nellieberntsson.se
www.dressyrmupparna.se

5.Vill du ut och tävla lokalt med star?
Svar: Det har jag typ redan svarat på. Men behöver ta grönt kort och lite sådant;) Skulle gärna göra det! (kanske konstigt svar men aja)

6.Hur gammal är du igentligen?
Svar: Jag är 12 år och blir snart tonåring;D

Hoppas ni är nöjda med svaren!♥



Nu mina kära läsare ska jag kolla på tv3play och bara ta det lugnt! Om ni ser headern är den i fullgång på att fixas. Tror att detta med headern kommer att bli sjukt bra! Tackar Rebecka stort♥


//Olivia




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0