Ha bloggen själv

Japp Olivia åker ju bort ett tag. Så jag blir själv förutom dem inlägg Olivia har fixat;)
 
Jag har just nu inget att blogga om så om ni vill ha riktigt bra uppdatering från mig får ni kommentera.
På söndag åker jag till min sommarstuga så om det är något särsillt ni vill att jag ska fixa när jag där tex visa hur det ser ut, berätta om villka som "bor" där, vad jag gör där mm.
Men hade tänkt försöka lära mig ladda upp videos på videofyme från mobilen och så håller jag tummarna på att blogg.se appen börjar fungera någon gång;) annars så blir det att filma med kamran och övertala mamma att ta med hennes lilla data och fråga pappa ifall man kan lägga över bilder/videos till den dator. aa assså om inte det fungerar så får ni nöja er med skriv inlägg tills jag kommer hem igen då jag kan blogga från min data;)
Men ni hör att detta kan bli prublem. Så behövet tips nu. På skriv inlägg och videos inlägg. Snälla hjälp♥
Vill ju att ni ska gilla våran blogg;)
Bjuder på bilden.
En sak jag har bestämt mig är att jag ska våga bjuda lite på mig i videos jag kommer att göra i stugan;)
 
Kram Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0