Csenge 5 juni

Idag red jag finisen♥
Vi hoppade gymnastikhoppning för Sabina:)
Csenges sadel var på lagning så jag fick hoppa utan;) Tänkte först, bra då kan jag öva min balans men när jag sedan satt på Csenge och hon hoppa till (vet ej vad hon blev rädd för) så blev känslan inte lika peppande.
men det gick bara och höll inte på att ramla av så många gånger. men några gånger var nära.
Men det gick bra och hon skötte sig välldigt bra. Finisen♥
Men märkte att hon var med rätt mycket och bestämde vägen:/ Så det är något jag ska öva på;)
Men annars gick det jätte bra:) Hoppade 70 cm men ångra att jag inte hoppa 80 eftersom jag vet att jag hade klarat det. men tyckte det såg rätt högt ut. Men om jag hade haft sadel då jäklar. ne skoja bara. ne men om jag hade haft sadel då hade jag hoppat 80 cm;D

Skulle vilja hoppa det igen för Sabina men då MED sadel;)

Nu ska jag kolla lite bloggar och sedan ska jag nog gå ner till mamma och pappa som tittar tv;)

Puss och kram Maja

image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0