Åsikter

Kör på ett åsiktinlägg!

Livet är inte enkelt-speciellt inte hästlivet. Man får ridkompisar,kompisen blir intresserad av samma häst-there we got a problem. Folk tar illa upp för vissa gillar samma hästar. Men så är det,rider man på ridskola hittar folk samma favvo hästar. Det blir ofta så. Är det många som rider samma häst är det alltid att chansen med favvo blir stor.

Jag ser det inte som något fel att flera gillar star. Tycker bara det är roligt att dela samma favvo häst. Men om folk trycker ner mig och tycker jag rider dåligt på star och tycker de rider sin favvo bättre,blir inte sitation bra. Det är inte alltid lätt att vara medryttare. Andra tjejer spanar in en extra mycket när man rider för att försöka se hur mycket fel man gör! Jag orkar inte med sånt!  Jag rider star på mitt sätt och tycker själv jag rider henne bra:) Folk får tycka va de vill-säga va de vill men jag rider på mitt sätt. Jag har börjat lära mig att VERKLIGEN rida star. Inte bara sitta och trava,ta en galopp här och där utan verkligen ridit. Börja lära mig att få henne i formen och är nöjd över mig själv. Skulle aldrig säga att jag kan allt,då skulle nog en annan kommentar komma-men du kan ju inte det här ifrån en annan person.

Jag är jätte stolt över att få vara medryttare på star och hoppas vara det i många år till!!!♥ Och för de som trackar ner på mig och tycker jag rider dåligt kan la själva visa hur man ska rida????Just på star!Och visa mig hur man verkligen rider henne då?Alla gör misstag ,ALLA!Thats it!Live it ,learn it ,love it!

Jag är nöjd över min ridning och tar kritik-lär mig utav de och utvecklar. Rider för tränare och sådant,det funkar för mig!

Inte bästa åsiktinlägget men räcker för stunden-vet inget annat att skriva om- LÄNGTAR EFTER STAR!!!!!!!

//Olivia


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, kolla gärna in min utseendebesatta blogg! :)

http://utseendebesatt.blogg.se

2012-06-20 @ 16:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0