Voltarbete

Hejsan svejsan!
Idag körde jag och star på voltarbete. Tycker det gick rysligt bra idag♥ Jobbade mycket på att bara få henne att ställa sig lite med huvudet. Ibland kändes hon lite stel och konstig men spände sedan av;D Försökte få henne så mjuk som möjligt. Idag jobbade vi bara i skritt vilket blev jätte bra för både mig och henne.  Ibland gick star faktiskt i form men satsade mest på att få henne att ställa sig. Formen får komma senare,star har ju inte blivit sådär jätte mycket riden på just formen. Längtar till fredag då jag ska rida igen!
 
Nu äntligen börjar riktiga hästlivet för mig♥Lovar att nu kommer bloggen verkligen lär bli en hästblogg snart,jallafall med mig som bloggare:)
 
//Olivia
 
Rebecka- Kan du fota på söndag? Du kan la kommentera när du kan;D

Kommentarer
Postat av: bbecka

kan jag nog :)
vilken tid?

2012-07-11 @ 00:19:13
URL: http://byrrebecka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0