vårterminen

 
Första gången jag red utan väst!
Min andra hopp tävling:)♥
Andra passet på Csenge som medryttare:)♥
Kommer ihåg att detta pass gick så himla dålig preciss som de första passen gjorde. Nu eller efter att ha ridit henne gick det så himla bra. Jag red inte som jag gjorde i början. Jag har utveklas. Det har jag märkt själv. Från att inte fått upp henne i galopp till att hoppa barbacka i galopp:)♥ MIn rining är så mycket bättre. Men jag har såklart otroligt mycket kvar! Så förra alltså vår terminen har varit riktig roligt och jag har nog lärt mig mäst under denna termin:) Tror jag trillade bara av en enda gång. Så det med att man måste ha trillat av 100 gånger för att bli bra ryttare har jag långt kvar! har nog 94 eller något. (hoppas att jag inte trillar av 94 gånger denna termin;D) aja. Vet att jag har skrivit detta innan. Men det som har utvecklats mest är mina galopp fattningar och mitt själförtroende inom ridningen. Jag vill hoppa högre jag var typ lite rädd för ca ett år sen men nu är den helt borta. Jag bara kör och så går det som det går. Skiter i höjden och bara kör. Det känns så skönt att jag har kommit dit!:)
Jag blir fortfarande lite rädd/nervös när jag vet att det är min tur att hoppa. Men det stoppar inte mej. Jag kör. Det går som det går.
Mitt tänkande som ni ser har också blivit mycket bättre. kommer bli bättre och jag får bara bättre självförtronednde och om jag blir rädd tänker jag på den gången jag hoppade höjdrekord och tänker detta är typ inget ting jämfört med det.
 
Det känns så ortoligt bra att sitta och skriva detta inlägg. Att få tänka tillbaka på det man gjort. Fått upp henne i galopp, hoppat höjdrekord (80 cm), varit med och hopptävlat och  även vågat hoppa barbacka då några hinder låg på 70. Får även den känslan ibland att jag är tävlingsugen.  ååå vårterminen har varit bäst!♥ så mycket hänt. Jag utveklats så enormt och bara fått uppleva detta att få rida två gånger i veckan har ju varit så roligt.♥♥
 
Älskar dej Csenge!♥ Saknar dej så enormt!!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0