Kändis bloggarna

Hope you like this!
 
Nu ska vi snacka kända hästbloggare. Tex- nellie berntsson, linn olsson,dressyrmupparna,tyra och m.m. Jag beundrar de alla STORT. De är duktiga på att skriva och delar med sig roliga saker av sitt liv. Men medans vi som ler och är glada för deras skull ska de alltid finnas några som alltid måste förstöra. Skicka elaka mail,skriva dumma kommentarer och annat som kan krossa alla fönster hos bloggaren. Att alltid behöva vara iskall,inte ta skit kan nog vara svårt.  Om jag själv hade varit en stor bloggare,vet jag att det alltid skulle komma skit snack,hit och dit. Men jag har svårt för skit som jag får. Skulle nog ALDRIG kunna vara så STARK som de alla är. De tar varken skit eller sådant.  De tar nästa trappsteg. Jag fattar faktiskt inte varför folk alltid måste förstöra. Sorry men skulle de vilja att någon sa skit om den. Jag tror inte det?!
 
Tjejer-killar,alla ni stora hästbloggare,ni ska veta att ni är jätte AWESOME. jag beundrar er jätte mycket. Skit i alla som försöker trycka ner er och lyft upp er själva iställer. Jag tycker det är jätte bra att de skriver att de inte tar skit och jag hoppas att alla haters fattar någon gång att de inte tycker det är kul.
 
Jag tror att alla av dem alltid får nya kommetarer om saker och ting. Tycker grymt synd om Nellie. Hon har blivit kär,och wops så måste hela världen ringa polisen eftersom han är 15. Kärleken har fria vingar,det spelar ingen roll hur gammal man är. Tycker man om varandra ska man få vara tillsammans.  Jag tror det även är jobbigt för alla att det finnns tusen faijk facebooks. Har själv försökt sökt upp deras fb-s men självklart. När jag tror jag hittar den riktiga så är den bara faijk. Jag fattar inte varför det är kul att sitta och låsas var nellie eller linn eller vem som helst. Personen som tror det är nellie blir ju bara lurad. Jag tror varken att nellie eller linn eller någon av bloggare tycker det är kul att någon försöker vara dem. De är nog jobbigt att ha flera av samma person när bara en är den riktiga personen.
 
Det måste också vara jobbigt med alla samtal och sms 24/7. Visst tror säkert det är kul om man får härliga sms osv. Men dolda samtal med annorlunda röster som man aldrig hört kan nog kännes rätt så crepy.... Fattar att det kanske är hur kul som helst att ha någon känd bloggares nummer  men var inte dold. Tala ut på riktigt då. Tror inte att någon bloggare svarar på dolt längre. Då vet dem de?!
 
Jag tycker ni kändis bloggare är awsome,nu vet ni det♥
 
 
 
//Olivia
 
 
 

Kommentarer
Postat av: bbecka

sv: det var ju inte bra!
Men jag hör av mig, kan lite när som, men just nu har jag inget busskort xd

2012-07-08 @ 13:58:13
URL: http://byrrebecka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0