Kändes jätte bra!

Igår skrittade jag ut med star barbacka. Red även lite på ängen. Var verkligen jätte härligt att äntligen rida på världens bästa♥ På måndag ska jag rida och hoppas kunna rida ganska mycket i augusti. Blir nog mycket tid med star då!;) Just nu är sabina(stars ägare) på semester så att då är det en tjej som heter Linnea som också ska hjälpa till och rida star lite:)
 
Igår putsade jag även lite,inte jätte mycket men lite. Kände att jag inte orkade typ... Men istället fixade jag till med hyllan, schabraken låg lite stökigt och aa. Vi(jag&bina) har inte städat så mycket det senaste med hyllan. Men nu var det gjort! Enkelt och roligt!
 
Ska nog snart fixa ett åsiktinlägg!
 
 
//Olivia
 
 

Kommentarer
Postat av: bbecka

Sugen på lite nya bilder på dig och star?:)

2012-07-08 @ 00:48:17
URL: http://byrrebecka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0