hemma

Hejsan! nu är jag hemma. Men vi lämnade Hasse och Frasse i stugan tilssammans med mormor och morfar som ska vakte under dem veckor vi är borta.
 
Ikväll blire att ta det lite lugnt men även packa upp och börja fundera lite på vad som ska med till Grekland:)
Imorgon hade jag tänkt ge mej ut och springa lite. Har inte tränat så mycket nu då jag inte rider och sedan så har jag och mamma inte hittat någon bra tid på gymet än:( aja. Har en liten plan inför hösten: attt jag ska föröka ge mej ut och springa innan skolan börjar (då vi har sovmorgon;D). Hade inte den alra bästa konditionen i våras och den blir inte så mycket bättre av att inte rida;)
 
Jag åker ju till Grekland på tisdag och jag har än hunnit fixa tre tidsinställda. Men det är vad jag kommit på så jag vill ha hjälp!!! Tips vore bra;)
 
 
Nu ska jag kolla bloggar och slappa.
 
Kram Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0